صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرتضوی در همایش «با ولایت تا شهادت»:

اشاعه تفکر بسیجی موجب خودکفایی کشور می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفکر بسیجی باید در حوزه اشتغال و اقتصاد حاکم شود تا در نهایت موجب استقلال اقتصادی کشور شود.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در همایش با ولایت تا شهادت، اظهار کرد: بسیج یک مکتب جامع، با برنامه و روش‌مند، مقتدر و با هدف پاسداری از جمهوری اسلامی ایران است.

 وی، مهم‌ترین مؤلفه بسیج را ایمان به خدا و توحید عنوان کرد و گفت: بسیجی یک موحد تمام‌عیار است.


مرتضوی با بیان این‌که رزمندگان بسیجی، ارتشی و سپاهی در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند وجبی از خاک ایران اسلامی تسخیر شود، افزود: بسیجیان در جنگ هشت‌ساله در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب جانانه ایستادگی کردند.


وزیر تعاون، یکی از مؤثرترین ثمرات شجره طیبه بسیج را تربیت و پرورش سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی مطرح و اضافه کرد: با رشادت‌های مکتب بسیج، پایان حکومت منحوس داعش توسط حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت رقم خورد.


«حمیدرضا اله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در این همایش گفت: بسیجیان در همه بحران‌های طبیعی از جمله سیل، زلزله و همه‌گیری کرونا، سنگر به سنگر دوشادوش و در کنار مردم قرار گرفتند.


وی گفت: امروز در کشور بیش ۴۲ هزار گروه جهادی در حوزه‌های مختلف عمرانی، تولیدی، محرومیت‌زدایی و ... فعال هستند.


اله‌‌بداشتی افزود: گروه‌های جهادی در حل مسائل کشور در خط مقدم قرار دارند.


در ادامه این مراسم، «طاها شفیعی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز پرداخت.


در پایان این همایش از ایثارگران و جهادگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سیدصولت مرتضوی» و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری تجلیل و تقدیر شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۹۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۲     ساعت: ۱۰ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024