صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در میدان شهدای مشهد برگزار شد

جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) به همت موسسه بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با حضور اقشار مختلف مردم در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، مدیرعامل موسسه بین المللی آبشار عاطفه ها  در این مراسم گفت : جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) و ششمین اختر تابناک امام جعفرصادق (ع) فرصتی برای یادآوری ضرورت خدمت به محرومان و نیازمندان است .
محمد جواد فولاد پور بیان کرد :از جمله اهدف این موسسه خیریه کمک به رفع مشکلات معیشتی افراد نیازمند، تامین جهیزیه برای نوعروسان همراه با برگزاری مراسم جشن جهیزیه و گلریزان، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی در قلب خانواده های نیازمند، جلب مشارکت های مردمی و خدمات نقدی و غیر نقدی در قالب سبد کالا است.
وی با بیان اینکه این موسسه خیریه دارای ۹۵۰نمایندگی در سراسر کشور و ۲۲۰ نمایندگی در استان تهران است ، بیان کرد : با توجه به ایجاد قرارگاه جهاد اجتماعی کشور در استان تهران و وظیفه رسیدگی به استان های کم برخوردار ، این موسسه همکاری لازم یا با این قرارگاه در جهت رفع محرومیت دارد.
مدیرعامل این موسسه خیریه بین المللی بیان کرد:از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با سفرهای استانی ریاست جمهوری این بنیاد اقدام به برگزاری نمایشگاه های توانمندی بنیاد و اهدا جهیزیه به استان های کم برخوردار خوزستان با ۱۱۳ سری ، آذربایجان شرقی با ۳۱۳سری و کهگیلویه و بویراحمد ۳۱۳ سری نموده است .
گفتنی است جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) با برپایی دهها غرفه خدمت و پذیرایی از شرکت کنندگان آغاز و با برگزاری مراسم شاد و فرح انگیز پایان یافت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۳۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024