صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هدیه پلیس راهور برای خودرو‌های توقیفی در هفته نیروی انتظامی

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از امکان سهل‌ و جدید ترخیص خودرو‌های رسوبی و نیز تقسیط جرائم راهنمایی و رانندگی تا یکسال به مناسبت هفته انتظامی خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: در این دستورالعمل، امکانی برای ترخیص خودرو‌های رسوبی از روز شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ وجود خواهد داشت.
 
رئیس پلیس راهور پایتخت افزود: در این طرح ستاد ترخیص هر روز تا ساعت ۱۸ به غیر از روز‌های تعطیل فعالیت خواهد داشت و مالکینی که قبض خود را به هر علت گم کرده اند می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و در خصوص ترخیص خودروی خود اقدام کنند.
 
وی گفت: ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه رانندگی باشند و در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر گرفتن گواهینامه، خودرو به فردی تحویل داده می‌شود که گواهینامه داشته باشد و مالک معرفی کند.
 
سرهنگ موسوی پور افزود: محاسبه و هزینه توقفگاه هم بر اساس نرخ تعیین شده هیئت وزیران در سال ۱۳۹۴ است، یعنی در خصوص خودرو‌های رسوبی تا سال ۱۳۹۹ و پایان سال ۱۳۹۹ و در خصوص موتورسواران تا پایان سال ۱۳۹۸ خواهد بود.
 
وی گفت:درباره گواهینامه آسان نیز موتورسیکلت سوارانی که موتورسیکلت آنان در پارکینگ متوقف است اولویت به ایشان داده شده است که بتوانند گواهینامه موتورسیکلت را اخذ و موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.
 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برای خودرو‌هایی که خلافی دارند نیز برابر دستورالعمل‌های ابلاغی که اعلام شده، این فرصت فراهم شده است که ۵۰ درصد از جرائم رانندگی را مالک پرداخت کند و مابقی مبالغ جریمه تا یکسال تقسیط و خودرو برابر مقررات ترخیص می‌شود.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۶۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۵     ساعت: ۱۲ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024