صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

​حمایت از آموزش و پژوهش در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار

سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسالت این مرکز حمایت از آموزش و پژوهش شرکت‌ها و شناسایی مجموعه‌هایی است که در بخش ایمنی و تجهیزات فنی پیشرو هستند.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حبیب‌الله جلیلی» در آیین گشایش «هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات» گفت: این نمایشگاه با همت بخش خصوصی و حضور شرکت‌های فعال در این بخش برگزار شده است.

وی تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی، تبادل محصولات و دستاوردها در این حوزه است.

جلیلی یکی از اهداف مرکز تحقیقات در نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار را حضور مؤثر در سایر غرفه‌ها، بررسی توانمندی‌های آن‌ها، مشاوره ایمنی و آشنایی با آخرین اقدامات سایر شرکت‌ها عنوان کرد.

سرپرست مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون ادامه داد: با حمایت‌های معنوی و اعطای مجوز پذیرش همکاری که در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار به شرکت‌های معتبر واگذار می‌شود، آن‌ها مجاز هستند که در یک بازه زمانی یک‌ساله با نظارت این مرکز نسبت به موضوع آموزش تخصصی کارگران و تست‌های آزمایشگاهی محصولات ایمنی به‌عنوان همکار فعالیت کنند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی و محیط کار اظهار امیدواری کرد با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این عرصه، ضمن اهمیت به موضوع تحقیق و پژوهش، گام‌های مؤثری جهت ارتقای سطوح مختلف ایمنی در کشور برداشته شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۵     ساعت: ۱۴ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024