صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دادستان کل کشور: دستگاه قضایی، حافظ امنیت کشور است



دادستان کل کشور با بیان اینکه تمام تلاش ما تامین امنیت و اجرای عدالت است، گفت: دستگاه قضایی اجازه نخواهد حقی از مردم تضییع شده و خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، جلسه شورای معاونان دادستانی کل با حضور اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد برگزار شد و محمد عباسی با حکم رئیس قوه قضائیه، به‌ سمت رئیس دفتر دادستان کل کشور منصوب شد. 

دادستان کل کشور در این جلسه با تبریک مجدد هفته انتظامی، داشتن امنیت را یک مولفه حیاتی برای هر حکومتی دانست و گفت: بحمدالله با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های مختلف امنیتی و انتظامی امروز کشور ما از یک امنیت پایدار و مثال‌زدنی برخوردار است.

وی گفت: تمام تلاش ما تامین امنیت و اجرای عدالت است. دستگاه قضایی اجازه نخواهد حقی از مردم تضییع شده و خدشه‌ای به امنیت این مرز و بوم وارد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد در ادامه این جلسه به تحولات منطقه‌ای هم گریزی کوتاه داشته و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند علاج واقعی در برخورد با اشغالگران صهیونیسم مقاومت است و امروز می‌بینیم که محور مقاومت در تمامی حوزه‌ها دست برتر را داشته و اکنون فلسطینان دیگر همچون گذشته در موضع ضعف نبوده و تمام قدرت نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را به سخره گرفته‌اند.

در پایان این جلسه، محمد عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات به سمت رئیس دفتر دادستان کل کشور منصوب شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۹۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۷     ساعت: ۹ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024