صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مردانی در اجتماع اساتید بسیجی در میدان فلسطین:

کودکان امروز فلسطین، مردان فردای مقاومت هستند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در تجمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران در میدان فلسطین گفت: رژیم صهیونسیتی به تجربه آموخته است که کودکان امروز فلسطین مردان فردای میدان مقاومت هستند، به همین خاطر تلاش دارد تا با نسل کشی، اضمحلال قطعی خود را قدری به تأخیر بیندازد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در تجمع اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران در میدان فلسطین، اظهارداشت: حملات ددمنشانه رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی هر روز بیش از پیش استیصال این رژیم موقت را در برابر مقاومت مقتدر اسلامی نشان می‌دهد. در خصوص حملات بی وقفه‌ی رژیم صهیونسیتی طی شب‌ها و روزهای گذشته به ویژه حمله جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی نکاتی شایان توجه است.

مردانی بیان کرد: این حملات بر خلاف تصور عده‌ای از نوع حملات کور نیست، بلکه حملاتی کاملا هدفمند است. این حملات نشان می‌دهد رژیم صهیونسیتی نه تنها از مردان مقاومت که از زنان و کودکان آنها نیز می‌هراسد. رژیمی که یک روز گمان می کرد فلسطینیان با گذشت زمان با غصب قبله اول مسلمین و غصب خانه و کاشانه‌ی آبا و اجدادی خود کنار می آیند، اکنون باور کرده است که خون مقاومت در رگ‌های کودکان فلسطینی جاری است و قصه‌‌های مادرانه مادران فلسطینی داستان حماسه آفرینی‌های مردان مقاومت است.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی به تجربه آموخته است که کودکان امروز فلسطین مردان فردای میدان مقاومت هستند، به همین خاطر تلاش دارد تا با نسل کشی، اضمحلال قطعی خود را قدری به تأخیر بیندازد. که البته مثل همیشه اشتباه محاسباتی کرده است و قطعاً این حملات سرعت از بین رفتن این غده سرطانی را چند برابر خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به شکل گیری خیزشی جهانی علیه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اگر پیش از این برای اثبات روند شکل‌گیری رژیم موقت صهیونیستی و همچنین خشونت بی حد و حصری که برای تشکیل این جرثومه فساد علیه فلسطینیان به کار برده شد نیاز به مراجعه به تاریخ بود، امروز نسل‌های جدید در دنیا به وضوح خوی درندگی، کودک‌کشی، کوچ اجباری و نسل کشی این رژیم را با چشمان خود می بییند. خیزشی که در همه‌ی کشورهای جهان علیه رژیم صهیونسیتی شکل گرفته است، ناشی از همین حماقت صهیونیست هاست.

وی افزود: دیگر هیچ انسان آزاده ای از حمایت از مظلومان فلسطینی دریغ نخواهد کرد و اگر تا دیروز فلسطین دغدغه مسلمانان بود، امروز همه آزادگان جهان نسبت به فلسطین دغدغه مند هستند.

مردانی تاکید کرد: از امروز به بعد هیچ حاکم  آزاده‌ای از عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی حرف نخواهد زد. معدود سیاسیون غرب‌زده‌ی به ظاهر مسلمان که معتقد بودند رژیم صهیونسیتی دیگر رژیم صهیونسیتی زمان موشه دایان و آریل شارون نیست و دموکراتیک‌‌تر و قابل مذاکره‌تر شده است، امروز به چشم خود می‌بینند که چگونه دموکراسی اسرائیلی با بمب‌های یک تنی به زنان و کودکان فلسطینی اهدا می شود.

وی افزود: از دید مردم آزاده دنیا انسانیت هر فردی از افراد تاثیرگذار و شناخته شده جامعه (چه در فضای حقیقی و چه مجازی) که درباره این جنایات بشری که حتی توسط سازمان بی طرف و غیر سیاسی‌ای مثل سازمان بهداشت جهانی هم محکوم شده است بی تفاوت باشد و اعلام موضع نکند زیر سوال است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور همچنین با اشاره به آنکه شیرمردان بی شماری در سرتاسر جبهه‌ی مقاومت با مشت‌های از خشم گره کرده و دندان‌های از غضب به‌هم فشرده بی صبرانه منتظر اعلام ساعت صفر برای تسویه‌ی همه این خون‌های به نا‌حق ریخته شده باصهیونیست‌های کودک کش هستند .


وی گفت: امروزحکام رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اربابان جنایتکار آنان در محاکم بین المللی باید مورد محاکمه قرار گیرند. اکنون زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بیش از پیش فراهم شده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۱۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۷     ساعت: ۹ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ خرداد
  • ١٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 21 2024