صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بیانیه جمعیٍت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی بمناسبت سیزدهم آبان ماه

جمعیٍت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی بمناسبت سیزدهم آبان ماه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش جهانی پرس، متن بیانیه به این شرح است:

۱۳آبان یادآور حوادث مهمی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و شکست آمریکا به عنوان نماد واقعی استکبار جهانی نقشی اساسی داشت. تبعید حضرت امام (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و جانفشانی دانش‌آموزان در اعتراض  به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ شرایط را برای اوج گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم مستبد و وابسته پهلوی فراهم نمود. و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تیر خلاصی بود که به قطع سلطه آمریکای مستکبر بر ملت انقلابی ایران زده شد که به حق امام رضوان الله تعالی علیه آنرا انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامیدند. چرا که در انقلاب اول سایه منهوس استبداد و در انقلاب دوم سایه شوم استکبار از سر ملت ایران برداشته و هیمنه پوشالی شیطان بزرگ، آمریکا شکسته شد.
اما استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با همیاری صهیونیزم جهانی  برای تحقق خواسته نامشروع و زیاده خواهانه خود یعنی سلطه مطلق بر جهان هر لحظه تشنه تر و ددمنش تر شدند و چون مانع و رادعی پیش روی خویش ندیدند هر روز نوع جدیدی از ظلم  و جنایت ، تجاوز و غارتگری و فساد و آتش افروزی در حق بشریت به نمایش گذاشتند. این دشمنی با انقلاب نوپای اسلامی ملت ایران به گفته هانتینگتون چون اسلام احیا شده توسط امام خمینی (ره) دشمن ترین دشمنان لیبرل دموکراسی غرب بود ، غیرقابل وصف و عمیق بوده است.
بحق خداوند در قرآن کریم دشمن ترین دشمنان نسبت به مسلمین را در بین انسانها، یهود و مشرکین می داند آنجا که می فرماید: « لَتَجِدَنَّ اَشدَّ الناسِ عَداوتا للذین آمنوا الیهود والذین اشرکوا ....» هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت... . (۸۲ مائده)
امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حادثه ای همزمان شده که خون های پاک بر زمین ریخته کودکان و زنان مظلوم غزه پرده از خون آشامی ، ددمنشی و قساوت این فرزندان خلف شیطان برداشته و چهره کریه استکبار و صهیونیزم جهانی را بر عالم هویدا کرده است.
مسئله فلسطین و غزه در واقع مسئله مظلومیت مسلمین و بشریت است که گرفتار افکار شیطانی قوم برتری خواه صهیونیزم و خواست های فرعونی استکبار شده اند و هیچ مانع ای جلودار آنان نیست.
امروز که مردم مظلوم غزه با از جان گذشتگی و با شجاعت رزمندان حماس و مقاومت فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی، در شرایط بی خاصیتی مجامع و سازمان ها و نهادهای عریض و طویل بین المللی و خیانت بیشتر حکام عربی و دول اسلامی در دنیا طوفان به پا کرده و بینی رژیم جعلی صهیونیستی و اربابانش را با اقتدار به خاک مالیده و دنیا را متوجه خباثت این جرثومه فساد و مظلومیت خود کرده است جا دارد:
۱-  همانطوری که امام خامنه ای فرمودند:.« مسلمانان جهان به ویژه دولت هایشان به خود بیایند و با توکل برخداوند و با اعتماد به نفس به مبارزه بی امان با این جرثومه فساد (صهیونیسم اسرائیل) ادامه دهند و با حمایت های همه جانبه از جریان مقاومت به خصوص مقاومت مردم فلسطین و خاصه نوارغزه و شاخه نظامی حماس، حزب الله لبنان و دیگر نیروهای جبهه مقاومت در سراسر منطقه و دریک کلام با حمایت ا زطوفان الاقصی، آغازی برپایان اسرائیل خونخوار و کودک کش باشند.
۲- از آنجا که آمریکا شریک جرم قطعی جنایت‌کاران صهیونیست بوده و دستش تا مِرفق در خون کودکان ، زنها و مردم مظلوم فلسطین آلوده شده است؛ و جنایتی را که در غزّه در حال وقوع است با مدیریت آمریکا می باشد لذا باید پاسخگو باشد.
در پایان جمعیٍت تحول و پیشرفت اسلامی ایرانی با تمام وجود اعتقاد دارد که دنیای آینده دنیای فلسطین است، نه دنیای رژیم غاصب صهیونیستی ، و آینده متعلّق ملت فلسطین است و ظلم ، جنایت و فاجعه‌آفرینی صهیونیست ها بیهوده و بی نتیجه خواهد بود و ان‌شاءالله، باذن خدای متعال پیروزی از آن ملت فلسطین و ذلت نصیب صهیونیست های غاصب خواهد بود. و همه باتی به سهم خود در تحقق این وعده الهی تلاش کنیم.« وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ »   والسلام علی من اتبع الهدی

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۹۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۲۲ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024