صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرتضوی در دیدار با فعالان اقتصادی دیواندره تأکید کرد؛

حمایت دولت از رونق سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی با هدف گسترش عدالت اجتماعی از توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی حمایت می‌کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، «سیدصولت مرتضوی» در جمع معتمدین و فعالان اقتصادی شهرستان دیواندره با بیان اینکه کردستان قلب تپنده ایران است، گفت: رشادت‌های زنان و مردان کردستانی در دفاع مقدس و طول دوران انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور است.
 
وی افزود: کردستان سرزمین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گسترده است و خدمت به این دیار را اولویت می‌دانیم.
 
مرتضوی با تأکید بر اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی استقبال می‌شود، گفت: با تدبیر دولتمردان و راهبری آیت‌الله رئیسی نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش است و در مسیر توسعه و رشد اقتصادی هستیم.
 
وی با تشریح دستاوردهای دولت مردمی در دو سال اخیر، همراهی بخش خصوصی و جامعه کارآفرینان کشور را در ایجاد یک میلیون اشتغال سالانه شایسته تقدیر دانست.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور افتتاح طرح توسعه مجموعه ورزشی کارگران سنندج، افتتاح گاوداری یک‌هزار رأسی دیواندره، جلسه با نخبگان شهرستان و بازدید از کارخانه لاستیک بارز با همراهی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، صبح امروز وارد سنندج شد.
 
همزمان با برگزاری دور دوم سفر هیئت دولت به کردستان، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مردم استان کردستان با حضور «محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر کار و «امیرعلی اوسط» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نماینده ویژه وزیر در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برپا شده است.
 
گفتنی است در سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت به کردستان، پروژه‌های مهمی همچون راه‌آهن همدان به سنندج، فرودگاه شهرستان سقز، طرح‌های حوزه انرژی، سدسازی و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۲۲ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024