صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس اداره کمیته امداد رودهن خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۴۶ مددجوی رودهنی

رئیس اداره کمیته امداد رودهن ازپرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۴۶ طرح اشتغال توسطمددجویان تحت حمایت این اداره خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علیرضا کریمی با بیان اینکه هم اکنون 507 خانواده معیشت بگیر تحت حمایت اداره کمیته امداد رودهن هستند، گفت: جمعیت این تعداد خانوار 915 نفر است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برای این تعداد خانوار 4 میلیارد و 560 میلیون تومان مستمری ماهیانه واریز شده است.

کریمی به ارائه خدمات حمایتی به جامعه هدف تحت حمایت، اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و همچنین یک هدیه ازدواج برای یکی از فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت پرداخت شده ست.

رئیس اداره کمیته امداد رودهن بیان کرد: 16 خانواده نیز از کمک هزینه تأمین لوازم ضروری زندگی به مبلغ 52 میلیون و 256 هزار تومان برخوردار شده اند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، عنوان کرد: 36 خانواده تحت حمایت و اقشار نیازمند از این خدمت با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 740 میلیون تومان برخوردار شده اند.

کریمی ادامه داد: همچنین 36 متقاضی خدمت نیز از وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر 585 میلیون تومان بهره مند شده اند.

رئیس اداره کمیته امداد رودهن به ارائه خدمت تعمیرات مسکن خانواده های تحت حمایت اشاره کرد و گفت: خانواده های دارای سند ملکی که به نام سرپرست خانوار است از این خدمت برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: در همین جهت از ابتدای امسال 16 خانواده از تسهیلات تعمیرات مسکن با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان برخوردار شده اند.همچنین ۲ خانواده از تسهیلات قرض الحسنه مسکن به مبلغ 30 میلیون تومان در این مدت زمان بهره مند شده است.

کریمی با بیان اینکه از ابتدای امسال 46 فقره تسهیلات وام اشتغال پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: برای پراخت این تعداد وام از محل بانک های عامل و صندوق امداد ولایت اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین اجرای سه طرح راهبری شغلی و ایجاد فرصت شغلی برای سه متقاضی خدمت در قالب طرح کاریابی از دیگر خدمات این اداره به منتقاضیان خدمت در این مدت زمان بوده است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۶۱۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۰     ساعت: ۱۹ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024