صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت خبرداد:

پرداخت ۴۳۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان پاکدشتی

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت، گفت: در سال جاری ۴۳۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی ۱۳۰ زن سرپرست خانوار به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کوروش امیری با ارئه گزارشی از خدمات درمانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت، گفت: در هفت ماهه سال جاری بن کارت 25 مادر باردار و شیره با سرانه 350 هزار تومان در قالب طرح رفع سوء تغذیه شارژ شده است.

وی به توزیع مکمل غذایی و دارویی میان گروه های هدف اشاره کرد و افزود: 804 مکمل غذایی میان کودکان زیر دو سال و 864 مکمل دارویی میان زنان سرپرست خانوار تحت حمایت توزیع شده است.

امیری با بیان اینکه در این مدت زمان کمک هزینه درمانی 2 هزار و 300 مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است، بیان کرد: برای پرداخت اسناد پزشکی این تعداد مددجو بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت،عنوان کرد: از این مبلغ بیش از 500 میلیون تومان برای کمک هزینه درمان 80 مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

وی به پرداخت کمک هزینه نگهداری از بیماران زمینگیر اشاره کرد و افزود: در هفت ماهه امسال کمک هزینه نگهداری از بیماران زمینگیر برای 11 مددجو با هزینه ای بالغ بر 30 میلیون تومان پرداخت شده است.

امیری به پرداخت 430 میلیون تومان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی برای 130 زن سرپرست خانوار اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت زمان 11 مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند، از خدمات بیمه بازنشستگی برخوردار و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت، یادآور شد: همچنین در سالجاری 288 میلیون تومان با سرانه یک میلیون و 110 هزارتومان برای 28 مددجوی روستایی حق بیمه به حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 4 هزار و 200 خانوار با جمعیت بیش از 12 هزار نفر تحت حمایت اداره کمیته امداد شهرستان پاکدشت هستند.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۶۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۰     ساعت: ۱۹ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024