صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آماده‌باش مدیریت بحران برای آلودگی هوا در تهران به مدت ۳ روز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مدیریت بحران به علت آلودگی هوا در استان تهران به حالت آماده باش کامل درآمده و هماهنگی‌های لازم برای استقرار اورژانس و آماده‌باش به مراکز درمانی نیز انجام شده است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: سازمان هواشناسی برای استان تهران تداوم پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها از عصر امروز (۲۳ آبان) تا پنجشنبه (۲۵ آبان) پیش بینی کرده است.

­مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: بیشترین تأثیر آلودگی هوای پیش‌بینی شده در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان به ویژه تهران، ری، ورامین، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، شهریار، رباط کریم، قرچک و ملارد است.

­یزدی مهر گفت: در برخی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش‌بینی شده است، زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرار گرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

­مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد مادران باردار، سالمندان، بیماران با مشکلات تنفسی، ریوی در معرض هوای آلوده قرار نگیرند و ورزشکاران از انجام فعالیت شدید ورزشی خودداری کنند، همچنین کسانی که باید در محیط بیرون تردد داشته باشند، از ماسک استفاده کنند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۷۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۳     ساعت: ۱۲ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024