صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تقدیر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال از کارمند نوآور اداره ثبت احوال سبزوار

دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال از مصطفی زید آبادی کارمند نوآور سبزواری تقدیر کرد .

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال در جلسه شورای راهبردی این سازمان از مصطفی زید آبادی کارمند اداره ثبت احوال سبزوار که با نوآوری در فرآیند سیستمی صدور شناسنامه توانسته است روند سرعت چاپ شناسنامه را 5 برابر افزایش دهد تقدیر کرد.

دکتر هاشم کارگر در این خصوص با اشاره به اینکه باید در سازمان به موضوع نوآوری پرداخته شود و ضمن رواج آن از همکاران نوآور نیز تقدیر شود گفت: اگر بخواهیم سازمان پیشرو و پویا داشته باشیم باید به موضوع خلاقیت و نوآوری در همه عرصه ها توجه کنیم.

وی افزود: وقتی فرآیندی اصلاح شود و بهبود یابد قطعا در هزینه های سازمان هم صرفه جویی رخ خواهد داد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه کارکنان ثبت احوال، کارمندان توانمندی هستند و میتوانند بسیاری از چالش های ادارات را با خلاقیت و نوآوری حل و فصل نمایند اظهار داشت: همکار عزیز ما در اداره ثبت احوال سبزوار توانسته است با همین رویکرد سرعت صدور و چاپ شناسنامه را افزایش دهد.

دکتر کارگر با تاکید به اینکه بطور جدی از این اقدامات حمایت میکنیم عنوان داشت: حتی اگر فردی بتواند با یک اقدام کوچک مشکل از سازمان را حل نماید این جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای مصطفی زید آبادی، تاکید کرد هرگونه نوآوری و خلاقیت هرچند کوچک باشد در سازمان مورد استقبال قرار خواهد گرفت و مشارکت کلیه کارکنان در این امر را خواستار شد.

گفتنی است مصطفی زید آبادی با 11 سال سابقه خدمت هم اکنون به عنوان کارشناس فن­ آوری اطلاعات شهرستان سبزوار در حال خدمت است. وی با طراحی چند نرم افزار کوچک در مسیر صدور و چاپ شناسنامه و نظم دهی به چرخه فرآیند صدور و جایگزینی ابزار هوشمند با فعالیت های انسانی توانسته است سرعت چاپ شناسنامه را به 5 برابر در یک روز برساند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۷۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۲۴     ساعت: ۱۹ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024