صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید خبرنگاران از نیروگاه‌های تهران

از آنجا که برخی اعضای شورای شهر تهران درباره مازوت‌سوزی در نیروگاه‌ها اظهاراتی داشتند، با تصمیم سازمان محیط زیست اصحاب رسانه از نیروگاه‌ها بازدید و از غیرواقعی بودن مازوت‌سوزی اطمینان حاصل کردند.

به گزارش جهانی پرس از مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل اظهارات برخی اعضای شورای شهر تهران مبنی بر مازوت‌سوزی در نیروگاه‌های تهران، تصمیم گرفتیم نادرستی این ادعا را با حضور اصحاب محترم رسانه ثابت کنیم.
میثم سعیدی افزود: نقش این سازمان در اجرای قانون هوای پاک، نقش نظارتی و حاکمیتی است و از نقش خود در حفاظت از محیط زیست، کوتاه نخواهد آمد.  
وی تصریح کرد: جز نیروگاه بعثت هیچکدام از نیروگاه‌های تهران امکان مازوت‌سوزی ندارند و مخزن مازوت نیروگاه بعثت نیز پلمب است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: نیروگاه‌های مورد اشاره اعضای شورای شهر، یکی نزدیک قزوین و یکی در فردیس کرج است که هیچکدام از آنها، مازوت‌سوزی نداشته‌اند.
سعیدی تأکید کرد: ما هر شب گشت و پایش داریم و شرایط این نیروگاه‌ها و هر واحدی را که ممکن است آلایندگی داشته باشد، رصد می‌کنیم.
وی همچنین از خبرنگاران خواست که حقایق را بگویند و اجازه ندهند برخی، افکار عمومی را به بازی و علیه دستگاه‌های خدوم کشور، جبهه بگیرند و برای رسانه‌های چرک ضد انقلاب خوراک تهیه نمایند.

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۲۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۵     ساعت: ۱۰ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024