صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

انتخاب رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر

در نشستی ویدئو کنفرانسی و با حضور رؤسای جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر، انتخابات فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از هلال احمر؛ نشست فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون با حضور دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سایر رؤسای جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر برگزار شد.

در این نشست رؤسای جمعیت هلال‌احمر کشورهای مصر، کنیا، گرجستان و رئیس کمیسیون حسابرسی و خطر فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر،  به عنوان کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

پس از ارائه آرای جمعیت‌های ملی حاضر در جلسه، با توجه به اینکه آرای اخذ شده توسط کاندیداهای مذکور به حد نصاب نرسید، رئیس جمعیت صلیب سرخ کنیا و رئیس کمیسیون حسابرسی و خطر فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به مرحله دوم رأی‌گیری راه یافتند.

در نهایت، کیت فوربس، رئیس کمیسیون حسابرسی و خطر فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با اخذ تعداد 88 رای در مرحله دوم، به عنوان رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر انتخاب شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۴۹۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۱     ساعت: ۱۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024