صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تمدید مهلت ثبت نام و حضور در نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران»

مهلت ثبت نام و حضور در نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مهلت ثبت نام و حضور در نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» تا ۱۵ دی‌ماه تمدید شد.

جایزه ملی «آبادیران» با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد، بنیاد مستضفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور برگزار می‌شود.

فراخوان شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه، گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش‌بنیان و فعالیت‌های جامعه نخبگانی و مردمی است که از طریق رفع نیازمندی‌ها، مسائل و چالش‌های مناطق کمتر برخوردار کشور به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می‌‌کنند.

آبادیران
این جایزه با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه به دنبال شناسایی فعال‌ترین و مؤثرترین بازیگران مردمی این عرصه در بخش‌های مختلف علمی، نخبگانی، شرکت‌‌ها، گروه‌های مردمی و جهادی و مسئولیت اجتماعی است.

مخاطبان این جایزه در بخش های «شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور»، «اساتید»، «نخبگان و پژوهشگران»، «گروه ها و نهادهای مردمی و جهادی» و «مسئولیت اجتماعی (وقف فناورانه)» خواهند بود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جایزه تا ۱۵ دی‌ماه به سایت برنامه ملی آبادیران به نشانی Abaadiran.Ir/Sign-Up مراجعه کنند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۱۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۱     ساعت: ۱۱ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024