صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت توسعه صنایع بهشهر

کمیته امداد و شرکت توسعه صنایع بهشهر با هدف تامین مایحتاج بهداشتی و غذایی مددجویان تحت حمایت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و شرکت توسعه صنایع بهشهر با هدف تامین مایحتاج بهداشتی و غذایی مددجویان تحت حمایت در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر امضا شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم گفت: بهبود وضعیت معیشتی و بهداشتی مددجویان در جهت کاهش اثرات منفی فقر، از مهمترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

وی ترویج، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و خدمت در راستای توانمندسازی مددجویان را از دیگر اهداف تفاهم‌نامه با شرکت توسعه صنایع بهشهر عنوان کرد و افزود: از ظرفیت شرکت توسعه صنایع بهشهر علاوه تامین بسته‌های بهداشتی و غذایی، در زمینه توسعه اشتغال مددجویان نیز استفاده خواهیم کرد.

بختیاری با تاکید بر اهمیت توجه شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی به مقوله عمل به مسئولیت اجتماعی، اضافه کرد: شرکت توسعه صنایع بهشهر در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است و محصولات خود را با قیمت نازل در اختیار کمیته امداد و مراکز نیکوکاری قرار خواهد داد تا در میان خانواده‌های تحت حمایت، توزیع شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۷۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۸     ساعت: ۲۰ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024