صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مشارکت بیش از یک میلیون شهروند تهرانی در طرح من شهردارم

شهروندان تهرانی تا پایان هفته می‌توانند در طرح «من شهردارم» شرکت کنند.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهردار تهران گفت: مشارکت شهروندان تهرانی در «من شهردارم» از یک میلیون نفر گذشت.

مجید باقری افزود: به علت استقبال دلگرم کننده شهروندان از طرح من شهردارم، با تدبیر شهردار تهران این طرح تا پایان هفته تمدید شد.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: امسال ۳ هزار و ۷۰۰ طرح به رأی مردم گذاشته شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر این که در «من شهردارم» (ابرطرح مردمی سازی اداره شهر) مردم نتیجه عوارضی را که پرداخت می‌کنند از نزدیک می‌بینند، گفت: امسال حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های این نظرسنجی بودجه در نظر گرفته ایم.

مجید باقری افزود: شهروندان می‌توانند با شرکت در نظرسنجی «من شهردارم» طرح‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ محله خود را انتخاب و اولویت گذاری کرده و در مرحله بعد نیز از مدیریت شهری مطالبه گری کنند.

طرح‌های پیشنهادی شهرداری تهران در سامانه «من شهردارم» به تفکیک مناطق و محلات بارگذاری شده است و شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح، به سامانه اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir مراجعه کنند و علاوه بر تعیین اولویت‌های محله‌ای خود، ارائه راهکار حل مشکل داشته باشند.

در این دوره، شهروندان علاوه بر ثبت نظر خود در این سامانه و مشارکت در اداره شهر، می‌توانند طرح‌های مورد نظر را پیشنهاد بدهند. همچنین جوایز و هدایایی برای شهروندان در نظر گرفته شده است که به قید قرعه اهدا می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۸۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۳     ساعت: ۱۰ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024