صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

قطع برق هزاران خانه در استرالیا

طوفان باعث قطع برق هزاران خانوار استرالیایی شد.

   به گزارش جهانی پرس ازسرویس بین الملل  شبکه تلویزیونی کانال خبری ۹ استرالیا در گزارشی به بررسی آثار طوفان در مناطق جنوب شرقی ایالت کوئینزلند Queensland استرالیا پرداخت.

طوفان مرگبار بخش‌هایی از سراسر استرالیا را فراگرفته است. شدیدترین طوفان‌ها در مناطق معروف به سواحل طلایی یا ایالت کوئینزلند گزارش شده است. در طوفان این منطقه، یک زن به علت فروافتادن یک اصله درخت جان باخت. برق هزاران خانه در این مناطق هنوز قطع است. در مناطقی از ایالت نیوساوث، تگرگ باریده است. رعد و برق‌های شدید و وزش طوفان شدید در شهر سیدنی نیز سبب شده است مردم کریسمس را با سختی شروع کنند. مردم برای این طوفان، اصلا آمادگی نداشتند.

این طوفان با شدت بسیار زیادی همراه بوده است. شدت طوفان به حدی زیاد است که می‌بینید این درخت بسیار بزرگ را در پشت سر من از ریشه کنده و روی یک دستگاه خودرو و خانه کناری آن انداخته است. در این منطقه، تقریبا در همه خانه‌ها شاهد تصاویری مشابه این هستیم. این منطقه یکی از بدترین مناطق آسیب دیده از طوفان است. طوفان بعد از ساعت شش عصر شروع شد. شدت طوفان به حدی زیاد بوده که سبب افتادن دکل‌های برق و درخت‌ها شده است. طوفان سقف چوبی برخی از خانه‌ها را از جا کند و برد. وضعیت وحشتناکی در شب گذشته در این مناطق طوفان زده استرالیا رقم خورد. مردم دست به کار شده اند و با استفاده از اره برقی‌های شخصی در حال پاکسازی جاده‌ها از درختان سقوط کرده هستند. برق هزاران خانه قطع شده است. وصل شدن مجدد برق این خانه ها، چند روز طول خواهد کشید.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۹۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۵     ساعت: ۱۰ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024