صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) روز زن و مقام مادر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پیامی فرارسیدن بیستم جمادی الثانی، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها و تقارن آن با روز مادر و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش جهانی پرس، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پیامی فرارسیدن بیستم جمادی الثانی، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها و تقارن آن با روز مادر و روز زن را تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل کمیته امداد استان تهران بدین شرح است:

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که به یقین الگوی مطلوب و شایسته دنیوی و اخروی زنان مسلمان جهان، جهت دستیابی به اهداف و آرمان های والای اسلامی و انسانی است.

 بانوان متدین پرتلاش و مهربان این مرز و بوم که در سایه مکتب آن حضرت پرورش یافته و تعالیم ایشان را سرمشق و سرلوحه زندگی خویش قرار داده اند در سایه تأسی به فضیلت و منزلت ستوده بانوی بزرگ اسلام، همواره نقش سازنده و بالنده خویش را در تمامی عرصه های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به گونه ای بی بدیل و تحسین آور به انجام رسانده اند و با حضوری چشمگیر و تأثیرگذار، هم دوش و همراه با مردان کوشیده اند تا در تحولات پرشتاب عصر حاضر نقش آفرین باشند و تحقق شأن و جایگاه آرمانی زن در جامعه را میسر گردانند.

 اینجانب سالروز ولادت باسعادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به تمامی مادران و بانوان تحت حمایت، بانوان نیکوکار و نوعدوست و بانوان همکار کمیته امداد استان تهران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، پایداری، صبر و عاقبت بخیری را برای همگان مسئلت می نمایم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۱۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳     ساعت: ۱۱ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024