صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تسهیل رشد اقتصاد دانش پایه در همایش ملی توانمندی ها و چشم انداز شرکت های دانش بنیان

دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان گفت: پنل های خلق ثروت در شرکت های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه در نخستین دوره همایش برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس؛ لیلا سعیدی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری نخستین همایش ملی توانمندی ها و چشم انداز شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: کشور ما با در اختیار داشتن جمعیت جوان و پتانسیل های بالا در زمینه‌های فناوری، چند سالی است با هدایت رهبر معظم انقلاب به سوی پیاده‌سازی این مدل از اقتصاد رهنمون شده است.
وی گفت: شرکت های دانش بنیان ستون فقرات «اقتصاد نوین» در نظر گرفته می‌شوند و این شرکت‌ها از نظر رشد و ایجاد شغل، به طور مداوم از کل اقتصاد جهانی بهتر عمل کرده‌اند.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه به دلیل اندازه کوچک‌تر و ماهیت فعالیت های شرکت های دانش بنیان، این کسب و کارها متضمن چالش‌های متفاوتی برای تامین کنندگان مالی سنتی هستند، افزود: اقتصاد دانش بنیان می‌تواند باعث کارآمدتر شدن و پویایی بیشتر کسب و کارها شده و به ایجاد محصولات و خدماتی با نوآوری بیشتر کمک کند.
سعیدی با تشریح دستورکار کمیته علمی همایش ملی توانمندی ها و چشم انداز شرکت های دانش بنیان، گفت: دو نشست علمی و تخصصی پیش از همایش اصلی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه شرکت های دانش بنیان برگزار شد.
وی بیان کرد: در روز همایش در پنل های خلق ثروت در شرکت های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه، مسیر تعالی و رشد این مجموعه ها در اقتصاد کشور تبیین می شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۴۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴     ساعت: ۱۸ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024