صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

انتخابات اسفند ماه عرصه اقتدار سیاسی نظام اسلامی و ملت ماست

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست مدیران کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ به موضوع انتخابات اسفند ماه اشاره کرده و انتخابات را عرصه اقتدار سیاسی نظام اسلامی و ملت دانست.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، نشست صمیمانه مدیران کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

گفتنی است دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، احمدی رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ و معاونین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در این نشست حضور داشتند. برنامه‌های تدوینی مرکز بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ برای سال ۱۴۰۳ در این نشست بررسی شد.

مردانی

مردانی در این نشست با تاکید بر اینکه برنامه‌های سالانه باید ناظر بر شرایط و نیازهای روز و آینده کشور و مبتنی بر اسناد بالادستی اعم از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با آموزش عالی، سند اسلامی شدن دانشگاه و سند اعتلای بسیج مستضعفین باشند، عنوان کرد: دانشگاه پیشران توسعه همه‌جانبه کشور است و اساتید مرجع فکری، علمی و فرهنگی دانشجویان هستند و در تربیت نسل تمدن‌ساز نقش بی بدیلی دارند. اساتید بسیجی به عنوان امام و راهبر سایر اقشار بسیج علاوه بر نقش‌آفرینی عمومی که همان بصیرت افزایی و تعمیق معارف اسلامی است، باید در حوزه تخصصی متناسب با ماموریت دانشگاه‌های خود، در حل نظام مسائل کشور برای کمک به نظام حکمرانی نقش آفرینی کنند.

مردانی

وی یکی از ماموریت‌های اساسی بسیج اساتید را جهاد تبیین دانسته و به عنوان یک واجب عینی از اهمیت آن سخن گفت.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به موضوع انتخابات اسفند ماه اشاره کرده و انتخابات را عرصه اقتدار سیاسی نظام اسلامی و ملت دانست.

وی افزود: دشمن با پمپاژ یاس و ناامیدی درصدد دلسرد کردن مردم و تضعیف انتخابات است. لازم است اساتید بسیجی با مسئولیت پذیری اجتماعی، مرجعیت فکری و مقبولیتی که دارند، از طریق برگزاری تریبون آزاد، نشست‌های نقد و نظر، سخنرانی و حضور میدانی در مجامع عمومی و مساجد با تبیین حقایق، روشنگری کنند و در تحقق حماسه‌ای سیاسی نقش آفرین باشند.

مردانی تاکید کرد: بسیج اساتید در انتخابات از هیچ فرد، جریان سیاسی و گروهی حمایت نمی‌کند، سیاست بسیج اساتید در انتخابات تحقق ۴ اصل رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت مدنظر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی برای تحقق حماسه سیاسی و ایران قوی است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۳۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۴ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024