صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در برنامه شهر امن کاری از گروه شهرستان های شبکه پنج سیما :

۷ هزار موتورسیکلت نیز در این مدت توقیف ساعتی شده اند

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: عبور از محل ممنوع ، تردد خلاف جهت ، عبور از خطوط ویژه و مخدوشی پلاک از جمله تخلفات موتورسواران بوده است

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص آمار برخورد با تخلفات موتورسواران در طرح 10 توضیح داد . 
سرهنگ مومنی گفت : طرح 10 که مربوط به ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهر تهران است از 18 دی ماه امسال کلید زدیم .
وی افزود : در این 15 روز که از اجرای طرح 10 می گذرد 93 هزار موتورسیکلتی که مرتکب تخلف شده بودند توسط همکاران بنده مورد اعمال قانون قرار گرفتند . 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : حدود 5 هزار موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح که تخلفات حادثه ساز انجام داده بودند به پارکینگ منتقل شده اند . 
سرهنگ مومنی افزود : عبور از محل ممنوع ، تردد خلاف جهت ، عبور از خطوط ویژه و مخدوشی پلاک از جمله تخلفاتی بوده که این موتورسواران را به پارسکنگ هدایت کرده است . 
وی گفت : همچنین حدود 7 هزار موتورسیکلت نیز در طرح توقیف ساعتی حضور داشته اند و مورد آموزش و توجیه قرار گرفته اند تا دیگر دست به تخلف نزنند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۴ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024