صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خدمت به محرومان با همراهی مجموعه‌های مردم نهاد محقق می‌شود

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: خدمت به محرومان جامعه با تلاش با همراهی خیران و مجموعه های مردم نهاد با دولت، محقق می‌شود.

به گزارش جهانی پرس، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آیین جشن مهر علوی که با حضور بیش از یک‌هزار کودک از ایتام استان تهران عصر امروز در مجتمع ایوان ری، برگزار شد، اظهار کرد: در ایام متبرک و منور به میلاد باسعادت امیرالمومنین امام علی(ع) در خدمت بیش از یک‌هزار نفر از ایتام هستیم که نگهداری این افراد بر عهده دولت است اما دولت به تنهایی نمی تواند این مسولیت را انجام دهد و نیاز به کمک های خیران دارد.

وی در ادامه گفت: مجموعه های مردم نهاد و خیریه هایی که در مسیر خدمت به مردم فعالیت می‌کنند، در این مورد در کنار دولت هستند و به مردم به ویژه ایتام و محرومان و خانواده های کم برخوردار خدمتگذاری می کنند.

 رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: دولت موظف است مشکلات محرومان و افراد کم برخوردار را رفع کند اما یقینا بدون کمک مجموعه های جهادی مانند خیریه آبشار عاطفه‌ها که امروز این مراسم باشکوه را برای ایتام برگزار کردند، این امر محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام احمد صالحی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید جامعه بدون فقر باشد ادامه داد: جامعه بدون فقر و شهر بدون گرسنه باید آرمان دولت مردمی باشد لذا دولت سیزدهم در صدد است مشکلات مردم را ببیند و حل کند و اعضای دولت در مسیر خدمت به مردم طی حرکت می کنند که این مسیر پرمشقت با همراهی خیریه ها بهتر و سریعتر طی می شود.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: مشارکت خیران در حل مشکلات مردمی قابل تقدیر است لذا مجموعه‌های مردم نهاد که باری از دوش مردم برمی دارند، باید حمایت شوند و موانع راه آنها برداشته شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۴ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024