صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

همایش تجلیل از مددکاران مراکز درمانی برگزار شد/ بهره مندی بیش از ۳۰۰۰ مددجوی تهرانی از بیمه تأمین اجتماعی

همایش تجلیل از مددکاران مراکز درمانی استان تهران در سالن فجر کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز چهارشنبه در آستانه ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار همایش تجلیل از مددکاران مراکز درمانی استان تهران با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، حسین خدرویسی ، معاون حمایت و سلامت خانواده و  سعید زارع زاده، معاون برنامه ریزی و بودجه و مجتبی احمدلو مدیرکل بهداشت، درمان و امور بیمه های اجتماعی کمیته امداد، مقدم معاون اسبق بهداشت درمان و امور بیمه کمیته امداد، جانبازی، مدیر تعالی بالینی و خدمات بیمارستانی دانشگاه شهید بهشتی و همچنین اعضای شورای مدیران استان تهران و جمعی از مددکاران مراکز درمانی در محل سالن فجر کمیته امداد برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این همایش ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) بزرگداشت روز پدر و روزمددکار با تشریح خدمات بهداشت، درمان و امور بیمه  به مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 85 هزار  اسناد ثبت شده در سامانه امداد هوشمند و کارآمد به ارزش 22 میلیارد و 654 میلیون تومان ثبت شده است.

وی با اشاره به بهره مندی 3 هزار و 466 مددجو با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد و 906 میلیون تومان از تقبل هزینه  های صادر شده برای مراکز درمانی استان تهران توسط این نهاد، افزود: از این تعداد  نفر 1883 از مددجویان تحت حمایت سایر استان های کشور هستند.

پرپنچی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر 3 هزار و 201  مددجوی بیمار صعب العلاج و خاص از خدمات درمانی کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند، گفت: از این تعداد بیش از دو هزار و 176 مددجو به بیماری‌های صعب العلاج مبتلا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری حدود 2 میلیارد تومان به  این گروه از جامعه هدف تحت حمایت از محل منابع صندوق بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: در بخش شاخص های بهداشتی نیز 37 هزار و 800 بسته مکمل دارویی و غذایی به ارزش 4 میلیارد تومان میان خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

پرپنچی به برنامه رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 376 مادر باردار و شیرده از طریق معرفی مراکز بهداشت و درمان از خدمت بهبود تغذیه با اعتبای بالغ بر 750 میلیون تومان برخوردار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: از ابتدای سال جاری با همکاری 14 گروه جهادی به 2 هزار و 600  مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات پزشکی و دندانپزشکی برخوردار شدند. ارزش خدمات ارائه شده در این اردوها بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلین تومان برآورد شده است.

وی به بهره مندی 3000 مددجوی زن سرپرست خانوار از خدمت بیمه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه سال جاری 15 میلیارد و 500 میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در این مدت زمان نیز از محل پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار،  460 مددجوی کمیته امداد استان تهران مشمول دریافت مزایای بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی شده اند.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۴۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۴     ساعت: ۱۵ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024