صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اعلام وضعیت ترافیکی محدوده بیمارستان گاندی بعد از حریق و میدان قزوین پس از نشست آسفالت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ: همکاری خوب شهروندان با پلیس راهور عالی بود

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور  تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز  کشیر در  خصوص  وضعیت ترافیکی  خیابان کارگر  پس  از  نشست آسفالت گفت : روز  گذشته  در  این محل محدودیت تردد اعمال گردیده بود .این  نشست آسفالت به عمق  دو تا  سه متر  و در  برخی  مقاطع تا 15 متر روی  داده بود که شرکت آب  و فاضلاب  در  این محدوده اقدام به پلیت گذاری  کرده و مسیر  تردد هم اکنون باز  است .
وی افزود :  البته بخاطر این پلیت گذاری تردد در این محل  کمی  با کندی  در  حال انجام است که نیاز  است که شهروندان گرامی  نسبت به تعیین مسیر های جایگزین و مدیریت سفر  در  این مسیر  انتخاب مناسبی  داشته باشند.
سرهنگ کشیر  همچنین در  خصوص  ترافیک خیابان ولیعصر  ( عج ) بهشتی  که بیمارستان گاندی  در  آن دچار  حریق  گردیده بود نیز  بیان داشت : با توجه به این حادثه ای که در  روز  چهارشنبه روی  داد اطلاع رسانی  های  لازم انجام شد و به جهت امدادرسانی  هایی که در  حال انجام بود  و می  بایست تیم های اورژانس  بیماران را به بیمارستان های  دیگر  انتقال می دادند .
معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس  راهور  تهران بزرگ گفت :  همچنین  جهت اطفاء حریق  توسط  آتش  نشانی  ، می بایست در  این مسیر  محدودیت تردد اعمال می  شد . البته هم اکنون این مسیر  باز است و شهروندان می  توانند انتخاب  مسیر  داشته و تردد نمایند .  
وی  اظهار  داشت : در  هر  دو حادثه تیم های  پلیس راهور  تهران بزرگ به موقع در  محل  ها حاضر شدند و با اعمال محدودیت به موقع در  این مسیر ها به جریان ترافیک اجازه حرکت داده و شهروندان توانستند به مسیر  خود از  معابر  دیگر  اقدام نموده و به هیچ عنوان گره ترافیکی  در  این محدوده ها شاهد نبودیم . البته همکاری  خوب  شهروندان  نیز با تیم های  مستقر  در  این معابر  نیز باعث  روانی  ترافیک گردید .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۸۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۷     ساعت: ۹ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024