صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی استان خراسان جنوبی

با حضور رئیس کمیته امداد جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان‌جنوبی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: از ابتدای سال تاکنون برای بیش از ۸۵ هزار خانوار در کشور جشن خودکفایی برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: خودکفایی مجریان طرح‌های اشتغال به معنای پایان خدمات کمیته امداد به آنان نیست بلکه در حوزه پشتیبانی، مشاوره و بازاریابی تولیدات و محصولات، به آنان خدمت ارائه خواهد شد.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: سهم ستان خراسان جنوبی در سال جاری ۶۱۰۰ فرصت شغلی با ۷۶۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود ۷۰ درصد تسهیلات جذب شده است و از استاندار و فرمانداران و بانک‌های استان تقاضا داریم تا آخر سال همه سهمیه جذب شود.

به گفته وی یکی از برنامه‌های کمیته امداد طرح راهبران شغلی است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت پذیرفته و به دنبال بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرای این طرح هستیم.

بختیاری با تاکید بر نقش کمیته امداد در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ افزود: فرش مددجویان کمیته امداد ثبت جهانی شده و یک سوم پیله ابریشم تولیدی کشور توسط مدجویان کمیته امداد تولید می‌شود.

 شایان ذکر است در حاشیه برپزاری جشن خودکفایی ۲۱۳۶ مددجوی استان خراسان جنوبی، نمایشگاه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد این استان با حضور رئیس کمیته امداد افتتاح شد.

در این نمایشگاه، تعدادی از مددجویانی که با حمایت‌های کمیته امداد خراسان‌جنوبی به خودکفایی رسیده و کارآفرین شده‌اند، گوشه‌ای از توانایی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۷۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱     ساعت: ۲۰ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024