صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تلاش پلیس راهور برای تسهیل تردد در نیمه شعبان

رئیس پلیس راهور فراجا: همه تلاش ما این است که مراسم نیمه شعبان بدون کوچک‌ترین مشکل ترافیکی و درنهایت نظم و انضباط برگزار شود.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، سردار سید تیمور حسینی در نشست مشترک شورای راهبری ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار داشت: روان سازی ترافیک و ایجاد نظم و انضباط برای جلوگیری از تصادف به‌عنوان دو اصل در مدیریت ترافیک در معابر شهری است. 

وی افزود: ماموریت‌های حساس و مهمی به پلیس راهور واگذار شده، از طرح‌های ترافیکی تا مدیریت برنامه‌های مناسبتی و یکی از این ماموریت‌های ویژه و مهم مراسم نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است که هسته مرکزی این ماموریت شهر مسجد جمکران است که همه ساله شاهد حضور میلیونی زائرین عزیز هستیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: هدف ما این است که با کمترین مشکل و درکنار نظم و امنیت تردد‌ها شکل بگیرد که در این راستا انتظار داریم که همه دستگاه‌های متولی و به ویژه تولیت مسجد مقدس جمکران نهایت همکاری را با ما داشته باشند. 

سردار حسینی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی ضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی است چرا که برنامه‌ریزی و هدایت جریان ترافیکی اگر به درستی انجام نشود مشکلات عدیده‌ای را برای همه کسانی که به قصد شرکت در آن مراسم به محل مورد نظر مراجعه نموده‌اند، به وجودخواهد آورد

وی در ادامه با اشاره به لزوم اداره هوشمند ترافیک در شهر مقدس قم اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی سامانه‌ها در شهر قم باید ادامه یابد تا امکان مدیریت هوشمند بر ترافیک معابر شهری بیش از پیش تحقق یابد

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با اصلاح و ارتقاء ساختار پلیس راه استان در حوزه راه‌های برون شهری نیز احداث چند پاسگاه جدید در دستور کار پلیس راهور استان قم قرار گیرد تا خلأء‌های موجود برطرف شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۰۸۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۳     ساعت: ۲۰ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024