صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
آغاز شنبه ای با ترافیک سنگین در بزرگراههای پایتخت

برخی معابر هنوز لغزنده است / آرام برانید تا سُر نخورید

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در بزرگراههای بابایی، زین الدین، نواب ، همت ، چمران و آزاد راه ترافیک سنگین است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیرهای شرقی ، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمهخ سنگین در سطح پایتخت بودیم . 
وی ادامه داد : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آبشناسان - سردار جنگل و سنگین ، علامه – شقایق و نیمه سنگین ، همت – اشرفی و سنگین ، و در محدوده بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب نیروی زمینی و سنگین می باشد .
سرهنگ کشیر گفت : ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح سنیگن و انتهای بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین- شمس آباد سنگین ، همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی - محدوده صیاد سنگین ، بابایی – روی پل سنگین و بزرگراه امام علی (ع) – جانبازان می باشد . 
وی افزود : انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله –پل جناح ، آبشناسان – اشرفی ، همت – بعد از جنت آباد ، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر می باشد .
سرهنگ کشیر بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می باشد که می طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری نمایند . 
وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند . همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم های خودرویی مانند بخاری را بررسی نمایند . همچنین تردد موتورسیکلت ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند .
وی در خصوص مدیریت خوب معابر لغزنده در پی بارش برف در روز گذشته گفت : رییس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه مدیران شهری در مناطق شهری حضور یافت و از نزدیک بر شن پاشی و رفع یخ زدگی ها و روان سازی ترافیک نظارت داشته تا شهروندان و رانندگان مخصوصا افرادی که بهشت زهرا (س) مراجعه می کنند در ترافیک باقی نمانند و سفری امن و ایمن را تجربه نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۱۰۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴     ساعت: ۹ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
  • ١٩ شوال ١٤٤٥
  • Apr 28 2024