صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد :

برخورد سواری دنا با گاردریل های حادثه آفرید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شدت حادثه به حدی بود که راننده دنا در دم فوت کرد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ " فیروز کشیر" در خصوص این خبر اظهار داشت: در ساعت 00:05 شب گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق قبل از پل ساوه یکدستگاه سواری دنا که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده آن در کنترل وسیله بشدت با گاردریل های این محل برخورد می نماید .
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده گفت: بی احتیاطی این راننده باعث شد سواری دنا به سمت گاردریل ها رفته و راننده که دیگر قادر به کنترل وسیله نقلیه نبوده با آنها برخورد و باعث ورود گاردریل ها به داخل اطاق خودرو شود که متاسفانه در اثر شدت ضربه وارده ، راننده در محل حادثه فوت می گردد .
سرهنگ کشیر گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و با استفاده از  جرثقیل راهور در محل حادثه ، خودرو از موقعیت خارج گردید .
وی بیان داشت : با بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد که علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده دنا بوده است که در این خصوص کروکی تنظیم و تحویل عوامل انتظامی گردید . 
سرهنگ کشیر به رانندگان توصیه کرد: رانندگان با هوشیاری کامل رانندگی نمایند و اگر احساس خستگی و خواب آلودگی و خستگی می نمایند حتما در پهلوگاهها و توقفگاههای اضطراری توقف و استراحت کرده و پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد اینگونه حوادث در شهر تهران نباشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۸۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۸     ساعت: ۱۴ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024