صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

جشن خودکفایی ۳۰۹۴ مددجوی تهرانی برگزار شد

جشن خودکفایی ۳۰۹۴ مددجوی تهرانی با حضور قائم مقام کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جشن خودکفایی ۳ هزار و ۹۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد، جمعی از اعضای شورای معاونان کمیته امداد و شورای مدیران کمیته امداد استان تهران و جمع دیگری از مدیران و مسئولان کشوری و لشکری در سالن همایش های مرکز نمایشگاه هوایی تهران برگزار شد. 

سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با اشاره به مراحل طی شده برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، گفت:شروع چرخه حمایت با شناسایی افراد صورت می‌گیرد، پس از بررسی، شغل مناسب با وضعیت آنها پیشنهاد می‌شود.
وی افزود:  در مسیر توانمندی جامعه هدف مشاوره شغلی نیز، از لحظه راه اندازی، حین راه اندازی و پس از آن، نظارت‌ها همچنان باقی است و تا ۴ سال به صورت ادواری از وضعیت اشتغال آنها، بازدید می‌شود.

پرپنچی ادامه داد: ۳  هزار و ۹۴ مددجودر یک سال گذشته توانمند شدند و کمیته‌های مددکاری کمیته امداد افرادمستعدِ بدون مهارت را به دوره‌های مهارت آموزی و افراد ماهر را برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی کردند. 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران،گفت: بیشترین افراد توانمندشده در یک سال گذشته از میان زنان سرپرست خانوار هستند که راهبران شغلی نقش مهمی در توانمندسازی آنان داشتند.

وی در این رویداد از بانک ها خواست تا در هفته های باقیمانده تا پایان سال جاری، کمک کنند و بقیه تسهیلات درخواستی اشتغال پرداخت شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹     ساعت: ۱۰ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
  • ٢٨ شوال ١٤٤٥
  • May 07 2024