صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

توقف زیر تابلو توقفات دوبله، سد معبر در سطح معابر ممنوع است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: نقض حریم تابلوی توقف مطلقا ممنوع مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان بوجود آورده است

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تعداد اعمال قانون های  تخلفات ساکن در شهر تهران توضیح داد . 
وی گفت : پلیس در 11 ماهه سال جاری در شهر تهران تعداد  ۱۰/۱۵۵/۷۵۰   ( ده میلون و صد و پنجاه و پنج هزار  و هفتصدو پنجاه ) خوردو را بدلیل تخلفاتی چون توقف زیر تابلو ، توقفات دوبله ، سد معبر اعمال قانون کرده است چرا که این رانندگان باعث ایجاد ترافیک های کاذب باعث بر هم زدن نظم عمومی و چهره شهر شده اند . 
سرهنگ کشیر گفت : رانندگان به هیچ عنوان نبایدتخلف توقف در زیر تابلوی پارک مطلقا ممنوع را انجام دهند چرا که نقض حریم این تابلو مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان و بی نظمی در شهر بوجود آورده است . 
وی افزود : برخی از رانندگان با پارک در محل ایستگاههای اتوبوس باعث اخلال در رفت و آمد و توقف اتوبوسهای حمل و نقل عمومی می شوند و گاهی برخی رانندگان با پارک و توقفات دوبله مقابل مراکز و آموزشگاهها تردد دیگر شهروندان و رانندگان را مختل می کنند . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : رانندگان به هیچ عنوان حق ندارند که به صورت دوبله توقف نمایند و راه مردم را بند بیاورند . 
سرهنگ کشیر افزود : پلیس بی جهت و بدون دلیل راننده ای را جریمه نمی کند هر نوع تخلفی که باعث بی نظمی و بر هم زدن نظم عمومی جامعه گردد پلیس به جد با آن در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۶۴۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰     ساعت: ۱۰ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024