صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
زورآزمایی زمستان در آخرین ماه سال

تعطیلی برخی مدارس و دانشگاه‌های گیلان با بارش برف

به علت بارش برف و لغزندگی معابر، آموزش در همه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های رشت، سیاهکل، لاهیجان و آستانه اشرفیه غیر حضوری شد.

به گزارش جهانی پرس از صدا وسیمای گیلان؛ با دستور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به علت بارش برف ؛ برودت سرما و لغزندگی معابر آموزش مدارس و دانشگاه‌های شهرستان های رشت ، لاهیجان ، سیاهکل و آستانه اشرفیه غیر حضوری شد. همچنین همه ادارات به غیر از دستگاه های خدمات رسان امروز دوشنبه ، ۷ اسفند تعطیل است.

آموزش و پرورش گیلان هم اعلام کرد: به علت بارش برف و  برودت هوا ، همه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان ، عمارلو ، رشت، کوچصفهان ، سنگر ، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لاهیجان، سیاهکل، رحمت آباد بلوکات ، رستم آباد و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شفت و رودبنه و همچنین مقطع ابتدایی در لشت نشاء ، رودبار، تولمات  فومن ،صومعه سرا، مدارس ییلاقی مناطق رحمت آباد و بلوکات ، املش ،اطاقور ، رحیم آباد و مدارس ماسوله در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ در نوبت صبح و عصر  تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد. 

بنا بر اعلام آموزش و پرورش گیلان مدیران مدارس اهتمام ویژه به مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۷۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۷     ساعت: ۱۰ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 18 2024