صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پاسخ به پرسش های شما در «ماه ترین» امروز

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «سهیلا عارفی» (جراح و متخصص زنان و زایمان) سه‌شنبه ۸ اسفند حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سیما محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به بارداری است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «سهیلا عارفی» (جراح و متخصص زنان و زایمان) در خصوص موضوع «درمان های ناباروری» گفتگو می‌کند.

ناباروری زنان و مردان یکی از استرس‌زاترین مشکلات زناشویی است که به مدد روش‌های جدید باروری، تا حد زیادی قابل‌درمان است. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و فناوری، درمان مشکلات باروری با موفقیت بیشتری نسبت به قبل انجام می‌شود. درمان‌های دارویی در کنار روش‌های کمک‌باروری این شانس را برای بسیاری از زنان و مردان ایجاد کرده است که با وجود مشکلات باروری بتوانند صاحب فرزند شوند. دکتر عارفی در «ماه ترین» امروز درباره روش های نوین
درمان‌های ناباروری با شما گفتگو می‌کند و به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای محیا اسناوندی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 40 قسمت سی دقیقه ای، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 15 به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۹۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۸     ساعت: ۱۰ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024