صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

قبل از سفر سراغی از وضعیت جاده ها بگیرید / یک آچار کشی هم انجام دهید

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: بررسی میزان آب شیشه شوی ، آب رادیاتور ، روغن ، بازدید از باد چرخ ها و سالم بودن چراغ ها و برف پاک کن وسیله نقلیه را خودراننده می تواند انجام دهد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص رفع نقص خودرویی توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: خودرو ب خودی خود حرکت نمی کند و به واسطه اراده و تصمیم راننده استارت خورده و شروع به حرکت می کند و به دل جاده می زند . 
وی افزود : این راننده است که نقش بسیار مهمی در تعیین نوع رانندگی و تصادفات و حوادث دارد و باید به شرایط روحی و جسمی و حالات راننده نیز توجه داشت . 
سرهنگ شریفی گفت : رانندگان قبل از سفر باید هم از وضعیت جاده باید اطلاع داشته باشند و هم از وضعیت خودروی خود و نیز از اوضاع و احوال وضعیت روحی و جسمانی خود می بایست مطلع باشند . 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : تقریبا یک دو هفته ای تا شروع تعطیلات باقی مانده که زمان مناسبی است تا رانندگان از وضعیت خودروی خود مطلع شوند و نسبت به رفع نواقص ان اقدام نمایند . 
وی گفت : برخی رانندگان شاید نتوانند عیب قسمت هایی از وسیله نقلیه خود مانند جلوبندی خودروو میزان کردن فرمان و ... را برطرف نمایند و قبل از سفر حتما برای رفع این موارد به تعمیرگاههای مجاز و یا نمایندگی های مرتبط رده و حتما رفع نقص انجام دهید و یک آچار کشی انجام دهید .
سرهنگ شریفی گفت : اما برخی اقدامات مانند اینکه آب شیشه شوی و رادیاتور و روغن وسیله نقلیه و بازدید از باد چرخ ها و سالم بودن چراغ ها و برف پاک کن وسیله نقلیه را نیز خود راننده می تواند انجام دهد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۰۰۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲     ساعت: ۹ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024