صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در یازده ماهه سال جاری در شهر تهران :

۱۷۶۳۳ دستگاه خودرو توقیف ساعتی / ۲۰۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: تخلفات رانندگان حادثه ساز زیر ذره بین پلیس نامحسوس است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص آمار اعمال قانون پلیس نامحسوس در شهر تهران توضیح داد . 
وی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون یعنی آمار ( 11 ماهه ) تیم های پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ حدود 17633 دستگاه خودرو توقیف ساعتی کرده اند .
سرهنگ کشیر گفت : در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می شود به سوابق و نوع گفتمان ، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی وی توقیف ساعتی می شود .
وی گف : می خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستی و حرکات مخاطره آمیز انجام می دهید ، اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل نمایند واقعا به درد سر می افتید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود می آورد . به همین منظور همکاران بنده طرح توقیف ساعتی را انجام می دهند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در یازده ماهه سال جاری با 20567 دستگاه خودروی متخلفی که رفتار آنان مخاطره آمیز بوده برخورد و به پارکینگ منتقل شده اند .
سرهنگ کشیر افزود : این رانندگان نظم و ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس به جد با این تخلفات برخورد دارد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۶۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶     ساعت: ۹ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024