صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پرداخت ۴۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از ابتدای سال جاری

مدیرعامل صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای سال جاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی عاشوری در مراسم افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت استان چهارمحل و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۰ هزار نیازمند پرداخت شده است.

وی افزود: از این مجموع تسهیلات پرداختی؛ حدود ۷۲ میلیارد تومان به ۹۷ هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: این صندوق سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد که وظیفه آن صرفا ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان است و اجازه هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی را ندارد.

عاشوری بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی از رویکردهای مهم و اساسی کمیته امداد است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان پرداخت شده است.

وی ضمن دعوت از مردم و خیران جهت سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت، خاطرنشان کرد: سپرده‌های هر استان صرفا به نیازمندان ساکن همان استان پرداخت می‌شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۳۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۷     ساعت: ۲۲ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024