صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نباید های توقف دوبله مقابل مراکز خرید/ در محدوده خطوط شطرنجی وسط تقاطع توقف ممنوع است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: تمام هم و غم پلیس در این روزها روان سازی ترافیک است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص روان سازی ترافیک در ایام پایانی سال توضیح داد . 
سرهنگ کشیر گفت : توقف در پیاده رو ها ، توقف در گذرگاه عابرین پیاده ، ایستگاههای وسایل نقلیه عمومی ، توقف ورود خروجی های ساختمان ها، توقف روی پلها و درون تونل ها و ... ممنوع و بسیار خطرناک نیز می باشد . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : رانندگان هیچ وقت مخصوصا در این ایام پایانی سال در معابر شهر تهران نباید به هیچ عنوان توقف ساکن و دوبله داشته باشند . رانندگانی که در ایستگاه های اتوبوس و تاکسی توقف دارند با این کار اقدام به ترویج و تبلیغ عدم استفاده از حمل و نقل عمومی را انجام می دهند . 
سرهنگ کشیر افزود : توقف در خطوط شطرنجی وسط تقاطع نیز جزء توقفات ممنوع است و رانندگان به هیچ عنوان در این محل ها نباید توقف داشته باشند . همچنین در مسیر اتوبوسهای تندور و خطوط ویژه نباید تردد نمود .
وی گفت : پلیس بارها در خصوص این مسائل و ممنوعیت ها هشدار لازم را داده است . رانندگان به هیچ وجه نباید در خطوط ویژه تردد نمایند . 
سرهنگ کشیر گفت : تمام هم و غم پلیس در این روزها این است که ترافیک روان تر باشد و شهروندان در ترافیک باقی نمانده و به موقع به مقاصد خود و به سلامت برسند .
وی از شهروندان خواست که در این روزهای پایانی سال مدیریت زمان و سفر را فراموش نکنند و برای ترددهای خود در سطح شهر تهران مدیریت سفر داشته باشند تا به موقع از محل کار و منزل خارج و به موقع به محل کار و مقصد برسند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹     ساعت: ۱۳ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024