صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

روش های مشارکت برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعلام شد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران روش های مشارکت برای منم به مردم سیل زده سیستان وبلوچستان را اعلام کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر و سرریز شدن سدهای استان سیستان و بلوچستان مناطقی از این استان زیر آب رفت و منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی هم‌وطنانمان آسیب دیده است، گفت: در همین راستا کمیته امداد استان تهران آماده دریافت کمک‌های خیّران و مردم نیکوکار برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: خیّران و مردم نوعدوست می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997900002008 کمک‌های نقدی خود را برای هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان واریز کنند.

دهرویه ادامه داد: شماره گیری تلفن ثابت 7355_021 و درج عدد 17، از طریق لینک https://sana.emdad.ir/qr/fua000000010704644aj از دیگر روش های پرداخت کمک های مردم نیکوکار به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون  کمک های نقدی و غیرنقدی شامل دو کامیون پتو، سبدکالا، کفش و  پوشاک به ارزش بالغ بر 10 میلیارد تومان اهدایی مردم نیکوکار استان تهران برای هموطنان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی تصریح کرد: برای سهولت تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان از مردم تقاضا داریم که کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا به صورت متمرکز و با توجیه اقتصادی بهتر کالاهای مورد نیاز تهیه و به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان  اهداء  شود.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024