صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

قلمچی ۱۳۰۰ جلد کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزانِ دارالاکرام هدیه کرد

کانون فرهنگی آموزش، قلمچی، ۱۳۰۰ جلد کتابِ کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان بورسیه‌شده دارالاکرام اهدا کرد.

به گزارش جهانی پرس، واحد دانش‌آموزی موسسه دارالاکرام با اعلام این خبر گفت: در زمستان سال جاری، موسسه قلمچی از همیاران دارالاکرام، حدود 1300 جلد کتاب کمک‌آموزشی به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان را به دانش‌آموزان دارالاکرام اهدا کرد که این کتاب‌ها در میان شعب 23 گانه دارالاکرام در سراسر ایران توزیع می‌شود.
قلمچی پیش از این نیز با اهدای کتاب‌های کمک‌آموزشی در کنار دانش‌آموزان بورسیه‌شده‌ی دارالاکرام بوده است تا با کمک به رفع موانع تحصیلی و آموزشی ایشان، گامی موثر برای مراقبت از این سرمایه‌های انسانی ایران و برقراری برابری آموزشی بردارد.
دارالاکرام، حامی آموزش بیش از 7300 دانش‌آموزِ در معرض خطر ترک تحصیل و با بیش از 23 سال سابقه فعالیت در حوزه آموزش و برقراری عدالت آموزشی و نیز با دارا بودن 23 شعبه در بیش از 100 شهر ایران، علاوه بر حمایت آموزشی و واریز بورسیه تحصیلی ماهانه برای دانش‌آموزان، در بخش‌های آموزش؛ معیشت؛ سلامت؛ روانشناسی؛ کارآفرینی و فرهنگ، هنر و ورزش نیز در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان است.
دارالاکرام در تعامل با موسسات فعال در حوزه‌ی آموزش، از همکاری آنها برای شکوفاسازی استعدادهای دانش‌آموزان دارالاکرام، استقبال می‌کند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۳۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۴ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024