صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

۳۷ فوتی در تصادفات نوروز ۱۴۰۲ / شب ها ۱۲۹ فقره

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: در معابر خلوت مخصوصا بعد از افطار ، تاریکی هوا و در ایام نوروز سرعت و سبقت نروید.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص میزان تصادفات نوروز 1402 توضیح داد .
سرهنگ بهرام آبادی گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را سپری می کنیم و رفته رفته به ایام نوروز و تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم و از طرفی این خلوتی معابر با ماه مبارک رمضان مصادف گردیده است ، عمده ترین تخلفاتی که در شب ها و در محورهای بزرگراهی اتفاق می افتد تخلفات سرعت و سبقت در معابر خلوت است . 
وی افزود : گاهی این تصادفات بدلیل خستگی و خواب آلودگی های رانندگان ناشی از سفرهای طولانی روی می دهد که بیشتر در ایام نوروز و سفرهای نوروزی به چشم می خورد . 
سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت : در نوروز 1402 برابر آمارهایی که وجود دارد حدود 37 نفر از هموطنان ما در اثر تصادفات رانندگی متاسفانه فوت کرده اند که از این تعداد 19 نفر از آنها در شب اتفاق افتاده است .
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود : همچنین میزان تصادفات جرحی در این مدت 222 نفر و میزان تصادفات خسارتی 688 فقره بوده است .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۳     ساعت: ۹ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024