صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حادثه در کمین است مراقب باشید/ خلوتی معابر را جدی بگیرید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اصرار بر سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است با سرعت مقرره برانید. برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت های غیر مجاز می نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می رسانند .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر گفت : با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز جمعه 25 اسفند ۱۴۰۲ ماه نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت و لغزنده بخاطر بارش نزولات آسمانی در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد. 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید .
وی همچنین گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید .
سرهنگ کشیر گفت : امروز شاهد ریزش نزولات آسمانی در سطح شهر تهران بودیم که باعث لغزنده شدن سطح معابر بویژه بزرگراهها بودیم که می طلبد رانندگان بیش از پیش قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و حتما فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ و از سرعت و سبقت در این معابر خودداری نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۵     ساعت: ۱۳ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024