صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت / کم کم به سمت خلوتی معابر می رویم

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ترددهای خود از چراغ روشن استفاده نمایید.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 26 اسفند ماه 1402 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران بودیم . 
وی ادامه داد : بار ترافیکی در مسیر آزادراه تهران به کرج و بالعکس بار ترافیکی شروع شده است .
در حال حاضر انتهای بار ترافیکی در بزرگراه همت – جنت آباد ، آبشناسان - سردار جنگل خلوت و کم ترافیک، حکیم به شرق _ شقایق و سنگین ، یادگار جنوب به شمال بدون مشکل و روان ، زین الدین- قبل از صدر سنگین بار مشاهد می شود . 
وی افزود : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه امام علی ع رسالت ، بزرگراه کردستان – گمنام ، بابایی بدون مشکل و خلوت ، صیاد ورودی به بزرگراه شهید سلیمانی نیمه سنگین و بدون مشکل ودر حال تردد و بزرگراه نواب نیز سنگین و تا تونل توحید بدون مشکل ترافیکی و در جریان می باشد . 
سرهنگ شریفی بیان داشت : همچنین ترافیک در مسیر خیابان آزادی محدوده استاد معیین می باشد که شاهد تراکم ترافیک در این محدوده و البته بدون مشکل هستیم .
وی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند . 
سرهنگ شریفی گفت : رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در مواقعی که دید کافی به جلو و اطراف را ندارند حتما از چراغ روشن استفاده نمایند و و مراقب عابرین پیاده و خودروهای مقابل خود باشند و با این کار دیگران نیز شما را ببینند . 
سرهنگ شریفی بیان داشت : خلوتی معابر در ایام نوروز در شهر تهران برای برخی از رانندگان این وسوسه را ایجاد می کند که با سرعت بالا تردد نمایند و باعث ایجاد حوادث ناگوار شوند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۷۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۹ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024