صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کدام عابر به فکر عبور از عرض بزرگراه و به خطر انداختن جان خود می افتد ؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: در معابر خلوت سرعت و سبقت نروید.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ رابعه جوانبخت صبح امروز در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تصادفات فوتی هفته گذشته در شهر تهران توضیح داد .
وی گفت: در هفته ای که گذشت سه تصادف فوتی در شهر تهران داشتیم که لازم است رانندگان در معابر خلوت از سرعت و سبقت جدا خودداری کرده و تمام توجه و حواس خود را به جلو معطوف دارند . 
سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : یک فقره تصادف فوتی در معبر خلوت در مسیر شمال به جنوب اشرفی بعدابشناسان ( منطقه 5 ) روی داد که در آن سواری پژو به علت عدم توانایی در کنترل وسیله ناسی از سرعت با گارد ریل برخورد نموده که راننده خودرو مذکر حدودا 30ساله در دم فوت نموده و سرنشیت مونث مصدوم وبه بیمارستان منتقل می گردد.
وی بیان داشت : کمتر عابری به این فکر می افتد که از میانه بزرگراه به آن سوی تردد داشته باشد و بخواهد جان خود را به خطر بیاندازد . 
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : همچنین تصادفی بین سواری پراید با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به غرب مقابل تره بار روی داد که باعث فوت این عابر پیاده شد . 
وی گفت : هفته گذشته همچنین در بزرگراه بسیج به شمال زیر پل عابر بعد از پل بسیج ( منطقه 15) یک دستگاه خودرو به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد نموده که که عابر در دم فوت مینماید.
سرهنگ جوانبخت افزود : امیدواریم که عابرین پیاده این توجه را داشته باشند که حتما از محل های ایمنی ه برای تردد آنها تعبیه شده است تردد داشته و رانندگان هم با سرعت مطمئنه حرکت نمایند که اگر این دو موضوع در کنار هم قرار بگیرند بدون شک تصادفی هم اتفاق نمی افتد و شاهد وقوع تصادفات جرحی و فوتی شدید نخواهیم بود .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۸۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۹ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024