صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ :

امروز، از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری نمایید

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم از اهداف پلیس راهور تهران بزرگ است. شهروندان همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی  گفت : با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، امروز  در ورزشگاه آزادی ، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط در نظر گرفته است . 
سرهنگ بهرام آبادی  ادامه داد : در این مراسم علاوه بر پارکینگ هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ های دیگر نیز در سمت های شمال ، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا نمایند . 
وی افزود : همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده نمایند . 
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه داشت : با توجه به اینکه پارکینگ های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا گردیده است لذا از شهروندان می خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند .
سرهنگ بهرام آبادی گفت : همچنین بمنظور کاهش ترافیک  در  این محدوده سایر رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری  جهت تردد استفاده نمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۱۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۷     ساعت: ۱۰ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024