صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران را اعلام کرد ؛

تردد کامیون ها تا ساعت ۴ بامداد در هر سه شب قدر ممنوع می باشد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: در شب های قدر عابرین فعالیت های عمرانی و حفاری هم ممنوع است/ شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت : پلیس راهور تهران بزرگ به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شبها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را با توجه به قرار گرفتن در شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شبها ، اندیشیده است . 
سرهنگ موسوی پور گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین تا ساعت 4 صبح در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است .
سرهنگ موسوی پور بیان داشت : در محل هایی که فضای مناسب برای پارک داریم با نصب بنر این موضوع جهت پارک وسایل نقلیه به اطلاع شهروندان خواهد رسید .
 رییس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد : شهروندان سعی کنند خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک نمایند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند . 
وی اظهار داشت : رانندگان از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند .
سرهنگ موسوی پور ادامه داد : توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند و مراقب تردد عابرین پیاده و مخصوصا کودکان باشند و سرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .
وی افزود : همکاران بنده در این شب ها به صورت ویژه و در اطراف و معابر پیرامونی تکایا ، حسینه ها وتمامی مراکزی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضوری فعال خواهند داشت . همچنین به شهروندان توصیه می شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۸۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۰     ساعت: ۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024