صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در تهران

استاندار تهران گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در بخش برون شهری استان تهران درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد و در بخش درون شهری ۴۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما، استاندار تهران گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از میزان تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان تهران از آغاز اجرای طرح خدمت رسانی نوروزی ۱۴۰۳ تا پایان روز نهم فروردین درمجموع ۴۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۳۷۰ تردد با دستگاه‌های تردد شمار استان به ثبت رسیده است.

علیرضا فخاری ، تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات برون شهری و درون شهری استان تهران را از ابتدای طرح تا کنون، ۳۲ نفر اعلام کرد و افزود: به تفکیک در حوزه تصادفات برون شهری ۹ تن و در تصادفات درون شهری ۲۳ نفر جان باخته اند که این تعداد در بخش برون شهری در مقایه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد و در بخش درون شهری ۴۵ درصد کاهش داشته است.

استاندار تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون در تصادفات برون شهری ۹۳ نفر مصدوم شده اند که در این بخش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۶ درصدی به ثبت رسیده است.

علیرضا فخاری در ادامه از کاهش چهار درصدی مصدومان تصادفات رانندگی درون شهری نیز خبر داد و گفت: از ابتدای این طرح تا کنون ۸۷۳ نفر در تصادفات درون شهری مصدوم شده اند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۰۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۱     ساعت: ۱۱ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024