صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

با تشخیص پلیس دوربین های جدید در مکان های مختلف به کار گیری می شوند

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: پلیس راهور تهران بزرگ برنامه ریزی های خوبی را در سال جدید برای فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ رابعه جوانبخت صبح امروز در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص دوربین های جدید با قابیلت اعمال قانون توضیح داد .
سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : برنامه ریزی های خوبی را پلیس راهور تهران بزرگ در سال جدید برای فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد .
وی بیان داشت : اطاق فکرهای زیادی تشکیل گردیده و راهبردهای بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی بیان و تصمیم گیری شده است .
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : بخاطر اینکه سرعت جزءمولفه های اصلی تصادفات در شهر تهران است در سال جدید تمرکز پلیس بیشتر بر روی این اصل بوده است .
سرهنگ جوانبخت افزود : دوربین های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه می باشد که در حال بهره برداری از انها می باشیم و وابسته به مکان نیستند و روشنایی بر انها تاثیر ندارد و بنا به اختیار پلیس و هر کجا که پلیس تصمیم بگیرد این دوربین در انجا مستقر می شود . در معابری که بحث سرعت در انها مطرح می باشد این دوربین ها کارایی بسیار بالایی دارند و از انها استفاده خواهد شد و دیگر رانندگان نمی توانند انجا را شناسایی نمایند و با رسیدن به انجا نمی توانند سرعت خود را کاهش دهند . در واقع این دوربین ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون ها را انجام می دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می خواهخند با آرامش رانندگی نمایند .
وی گفت : در  بحث  فرهنگ سازی  انیمیشن سیا ساکتی  و فرفری  برای  گروه سنی  کودکان نیز  تولید و در  حال پخش  می باشد که این مهم از  دید پلیس  دور  نمانده است و اتفاقات خوبی  قطعا در  کنترل تصادفات و کاهش  آنها در سال 1403 خواهد افتاد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۱۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024