صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سال گذشته در شهر تهران ؛

۶۴درصد از کل تصادفات جرحی تهران مربوط به موتورسواران است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: از هر ۱۰ نفر فوتی در شهر تهران حدود ۵ نفر از آنها موتورسوار بوده است

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص آمار تصادفات موتورسواران در سال 1402 توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: حساسیت و دقت نظر پلیس در خصوص موتورسواران از آمار تصادفات ، ضربات و خساراتی است که به موتورسواران وارد می آید .
وی افزود : از کل تصادفات سال 1402 حدود 46 درصد یعنی نیمی از کسانی که در تصادفات در تهران جان خود را از دست داده اند مربوط به موتورسواران است . یعنی از هر 10 نفر فوتی در شهر تهران حدود 5 نفر از آنها موتورسوار بوده است . 
سرهنگ شریفی گفت : همچنین در این بازه زمانی حدود 64 درصد از کل تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است که این عدد بالایی را نشان می دهد .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در همین مدت 13 درصد از کل تصادفات خسارتی شهر تهران نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است .
وی گفت : موتورسواری که به هر دلیلی با زمین برخورد می کند دچار آسیب دیدگی می شود و اگر این برخورد کمی شدید تر باشد منجر به جرح و یا فوت می گردد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۵۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۰ : ۲۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
  • ٨ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 16 2024