صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدارنمایندگان تشکل های مردمی با دبیراجرایی دومین جایزه جوانی جمعیت

نمایندگان تشکل های مردمی مرتبط با موضوع جمعیت با دبیراجرایی جایزه جوانی جمعیت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت دردیداری که صبح امروزشنبه یکم اردیبهشت ماه ، در محل دبیرخانه دائمی جایزه ملی جوانی جمعیت و با حضور خانم دکتر موسوی پناه مدیر کل هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور و دبیر برگزاری رویداد کانون های فرهنگی و مساجد.حجت الاسلام و المسلمین رنجبر دبیر تشکل های فراگیر تبلیغ، حجت الاسلام و المسلمین رضا رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده و مسئول بخش سازمان های مردم نهاد جایزه ملی جمعیت و سر کار خانم ارشادی از بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برگزار شد،مدعوین از دبیرخانه این جایزه ملی بازدید و چگونگی تقویت راهکارها و همکاری های فی مابین را با حضور هیات اجرایی دومین جایزه ملی جمعیت ،مورد بررسی قرار دادند.
در این دیدار خانم ارشادی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: راه اندازی قرار گاه سبحان برای آموزش و تقویت زیر ساخت های فرزند آوری و بسترسازی های مناسب برای رشد جمعیت ، حمایت مالی از مشکلات ناشی از درمان ناباروری زوجین و نیز حمایت از خانواده ها تا 2 سال درخصوص تامین پوشاک و تغذیه نوزادان از جمله اقداماتی است که ما در موسسه آبشار عاطفه ها در حال انجام آن در سراسر کشور هستیم.
درادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین احسان رنجبر گفت: الحمدلله ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و روحانیت به عنوان  به عنوان مرجع و نهاد اجتماعی مورد وثوق جامعه می توانند در این زمینه نقش فعال و موثری داشته باشند.
وی افزود:قریب به 400 گروه تبلیغاتی در این زمینه درحال فعالیت هستند و یکی از اصلی ترین اهداف این گروه ها، مردمی سازی تبلیغات در نشر و بسط گفتمان سازی با مردم  با محوریت جوانی جمعیت می باشد.
درادامه این دیدار دکتر زهرا سادات موسوی پناه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درخصوص افزایش فعالیت های تبلیغاتی در مساجد گفت: مساجد هنوز هم می توانند به عنوان مرجع و پایگاه اجتماعی بسیاری از معضلات اجتماعی  دردها و آلام جامعه را تسکین بخشند و هنوز قدرت و مرجعیت مساجد را کمتر مرجع اجتماعی داراست.
وی افزود:امیدوارم دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت بتواند به صورت مستمر فضایی ایجاد نماید تا بسترهای لازم برای رشد جمعیت در طول سال با هدف تسهیل برای خانواده و فرزند آوری صورت گیرد.
دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۸۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۳     ساعت: ۲۰ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024