صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در فیروزکوه برگزار می شود

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در شهرستان فیروزکوه برگزار می شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا علی شیری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم می شود، در همین راستا ملاقات مردمی  سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ،سه شنبه  ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  در اداره شهرستان فیروزکوه برگزار می شود.

وی، افزود : متقاضیان می توانند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۰ به آدرس، شهرستان فیروزکوه، خیابان پاسداران، خیابان پانزده خرداد، روبروی بخشداری سابق، اداره کمیته امداد فیروزکوه با مدیرکل کمیته امداد استان تهران ملاقات نمایند و درخواست های خود را ارائه دهند.

علی شیری خاطرنشان کرد: سه شنبه های پاسخگویی در روز سه شنبه هر هفته به شکل مستمر برگزار می شود و متقاضیانی که تمایل به ملاقات با مدیرکل کمیته امداد استان تهران را دارند، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران در مناطق خود از طریق پورتال این نهاد به نشانی tehran.emdad.ir مطلع شوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۰۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۸     ساعت: ۱۲ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
  • ١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 09 2024